Snart blir den min!!!!!!!!! :D

Lovely lovely bike..

Mys helg :)

Igår va det bio som stod på schemat efter en god wook middag hos Rickards mamma begav vi oss mot Kista för att kolla på Patrik 1,5 :D fan va bra den va, as rolig :)

Sen hade vi sjukt tråkigt men sluta med att vi kolla på Mask med Cher och sen somna vi :)

Vaknade av att Conny banka på dörren o skulle ha ett par byxor sen va det bara upp och hoppa och åka ut till krägga för att åka cross :) Kul va det förutom när Rickard skulle upp på bakhjulet med mig bak på !

Ikväll blir det middag hos Rickards mamma igen min mamma ska dit också med min lillasyster som e jämn gamal med Rickards lillebror :)
Sen till min chef o lira poker o tatuera :) mys mys !

Puss påer !

Rånad

Igår på jobbet hände en ganska skratt retande incident många undrar nog vad som hände osv.

Jag stog och serva min kund med kaffe när jag hör ett bankande i disken vänder mig om och ser en kille i rånar luva, fattade ingenting o trodde det va en kompis som skoja med mig. Går in vid disken och där står han o viftar med kniven o beodrar mig att ge honom alla pengar i en påse.
Men nu kommer vi då till delen som e skrattretande jag vägrar ju såklart ge honom några pengar o trycker på polis larmet o ringer polisen från min mobil o säger då sedan till honom: - Piip (eftersom jag då vet vem han är) jag ger dig en ärlig chans att gå härifrån borta som han va fortsatte han tjata om pengarna även fast jag pratade med polisen i pressbyråns telefon o min mobil. Upprepade igen att jag inte tänker ge honom några pengar eftersom jag inte kan få upp kassan om inte någon handlar något, dum som han va tog han upp en en krona och bad mig öppna kassan då kom mitt sista nej och han gick in mot disken där jag stod där trodde jag att han skulle hugga mig men då skulle han bara ta några paket ciggaretter och bad mig om en påse. Sen vinglade han ut ur butiken 10 minuter senare. Polisen haffade honom såklart men vilket jävla pådrag det va har aldrig i hela mitt liv sett polisen på plats sådär fort.

men jag kan va ärlig har nog aldrig varit så rädd skakade som en kalv om inte mer.

men tack alla som va där o hjälpte till speciellt tack till Emma killen i kavaj mina chefer och såklart mamma.
Snart kommer min chef hit o fikar så måste dra !

Puss

Millencolin på grönan :)

Igår vare grönan men Carro & Kisse ! Millencolin va GRYMMA live :D
Sen åkte vi taxi mot gamla stan o satte oss på tempel bar med Rickard jocke och johan och dom va ju något fulla :P
Eftersom vi inte kom in någonstans med dom blev det tidig hem gång men det va skönt :)

Ikväll blire lugnt :) Matte och Ida kommer nog över Rickard ska tatuera honom eftersom vi va i Åkersberga och köpte nya grejer. :)

Puss på er !

Snart så

As mysig dag satt hos Kicki och fikade och pratade massa och lekte med Elisé såklart :P
Sen kom Denise och hennes man Jones kul att träffa henne igen det va inte igår :)

Sen kom Rickard hans pappa och någon kompis till honom och plockade upp mig på Motorcykel och vi begav oss mot barkarby flygfält för att kolla på race as bra va det :)
Fast en Rickard va sjukt sne för att han inte fick racea :p
Det bara pirra i kroppen när jag hör ljudet av motorcykel ! Snart så har jag banne mig motorcykel :d En feting (A)

Snart blir det våra bästa år och frulle sen hämta emi på dagis sen jobba :D

Puss !

Helgen ! :)

Fredagen blev lugn jobbade från 12 till 8 på kvällen så va ganska slut när jag kom hem så det blev en lugn hemma kväll med Rickard.

Lördagen va det dags för utgång o träffa tjejerna på middag!
Va hos Kicki innan o fixade mig där med henne o stackarn va helt ledsen eftersom hon lämnat bort lilla Elisé till Jontes föräldrar. Förstår henne :P Så sjukt söt lilla Elisé är :)

Sen begav vi oss ner mot tåget där vi mötte upp Vickan !
Mötte upp Emlan o Natta på centralen och vi tog bussen mot fridhemsplan och åt super god mat på en jätte bra restaurang som heter Helenekrog ! Kan verkligen rekomendera den restaurangen ! God och mycket mat till ett billigt pris.

Vi skulle till Nivå 22 för att förkröka men det va helt smockat så vi mötte upp Mikaela, Lina och Hanna och drog till hirschenkeller där det va rätt lugnt men det vart helt propp fullt senare på kvällen !
Mira fyllde ju 18 den dagen, Grattis :) Så träffade dom där också :) hihi väldigt trevligt.
Mötte sen upp Johan och Rickard på t-centralen där oxå massa annat folk va !