Rånad

Igår på jobbet hände en ganska skratt retande incident många undrar nog vad som hände osv.

Jag stog och serva min kund med kaffe när jag hör ett bankande i disken vänder mig om och ser en kille i rånar luva, fattade ingenting o trodde det va en kompis som skoja med mig. Går in vid disken och där står han o viftar med kniven o beodrar mig att ge honom alla pengar i en påse.
Men nu kommer vi då till delen som e skrattretande jag vägrar ju såklart ge honom några pengar o trycker på polis larmet o ringer polisen från min mobil o säger då sedan till honom: - Piip (eftersom jag då vet vem han är) jag ger dig en ärlig chans att gå härifrån borta som han va fortsatte han tjata om pengarna även fast jag pratade med polisen i pressbyråns telefon o min mobil. Upprepade igen att jag inte tänker ge honom några pengar eftersom jag inte kan få upp kassan om inte någon handlar något, dum som han va tog han upp en en krona och bad mig öppna kassan då kom mitt sista nej och han gick in mot disken där jag stod där trodde jag att han skulle hugga mig men då skulle han bara ta några paket ciggaretter och bad mig om en påse. Sen vinglade han ut ur butiken 10 minuter senare. Polisen haffade honom såklart men vilket jävla pådrag det va har aldrig i hela mitt liv sett polisen på plats sådär fort.

men jag kan va ärlig har nog aldrig varit så rädd skakade som en kalv om inte mer.

men tack alla som va där o hjälpte till speciellt tack till Emma killen i kavaj mina chefer och såklart mamma.
Snart kommer min chef hit o fikar så måste dra !

Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback