Tjejmiddag och söndag.

Igår kväll åkte jag, Sandra och Sussi hem till Vicky för en mysig tjejmiddag. Det bjöds på tacos och massor med skratt och samtal om allt mellan himmel och jord. Jag är så tacksam för mina fina vänner ❤️ va verkligen super trevligt och välbehövligt!

Söndagen har spenderats med en dammtrasa i ena handen och dammsugaren i andra. En rejäl storstädning har det iaf blivit (även fast det knappt syns nu....) så skönt! Jag bara älskar doften av skurmedel och diverse rengöringsmedel! 😍

Sen åkte vi till Coop för att handla för kvällens middag och under middagen fick vi även sällskap av en kär gammal vän. Nämligen Mirza! Vi ses alldeles för sällan nu för tiden men vi har känt varandra i 17 år! Och gått igenom så mkt ihop så han betyder fruktansvärt mycket för mig. 
Crille kom även förbi så det har vart fullt ös ikväll. Nu varvas det ner och en film sätts snart igång. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback