Mvc!

Klockan ringde 7.30 imorse och vi snackar zombie delux på både mig och melody. Vi låg kvar i sängen och mös tills klockan blev aldeless för mycket och vi fick istället stressa oss iväg till dagis. 
Hann hem och nästan somnade sittandes i soffan innan det va dags att röra sig upp till centrum för mvc besök. Va nog det läskigaste besök jag gjort då dom helt plötsligt inte hittade något hjärtljud. Men på ultraljud så såg man det slå så fint. Och efter lite buffar på lillen så kunde man även höra det. Men fy va hemskt det va. Allt annat såg bra ut förutom mitt järnvärde som va väldigt lågt så nu får jag äta järntabletter igen och vore ju guld att slippa denna trötthet!

Efter besöket mötte jag upp vicky för en mysig fika innan det va dags att hämta Lill korven på dagis! 

Solen sken och melody hade massa spring i benen så vi gick ut och åkte kickbike och lekte i lekparken.

Sen vare middags dags! Det blev bacon inlindad kyckling med mango chutney sås och ris. Uppskattat av både mig och melody :)

Nu ligger vi i sängen och myser efter ett varmt bad. 






» Soofy

Fy vad läskigt! Bra att allting var bra ändå :) Ska till mvc imorrn!

2015-03-31 // 22:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback