Tisdag.

Morgonen började i vanlig ordning med stress och som vanligt springandes till bussen mot dagis. Melody sitter i vagnen och skriker hejja mamma hejja mamma 😂 haha. MĂ„ste ju se fruktansvĂ€rt roligt ut! 

VÀl hemma hade jag planerat egentid! LÄg pÄ soffan och kollade pÄ film och slumrade till. Det va verkligen sÄ skönt och vÀlbehövligt.

Plikten kallade senare sÄ med ungefÀr ett ton tvÀtt tog jag mig ner till tvÀttstugan innan jag hÀmtade mellis.

Efter dagis blev det fika och dans hos lunkan och Theo innan vi sen tog oss ut och Ă„kte lite sparkcykel och lekte i lekparken. 

Melody somnade som en stock efter middag och bad och jag spenderade kvĂ€llen pendlandes mellan soffan, vika tvĂ€tt och packa. Melody Ă„ker till min farmor imorgon 😊 ska bli skönt med lite egentid med Sebbe innan lillebror kommer. 😊






Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback