Mys helg :)

Igår va det bio som stod på schemat efter en god wook middag hos Rickards mamma begav vi oss mot Kista för att kolla på Patrik 1,5 :D fan va bra den va, as rolig :)

Sen hade vi sjukt tråkigt men sluta med att vi kolla på Mask med Cher och sen somna vi :)

Vaknade av att Conny banka på dörren o skulle ha ett par byxor sen va det bara upp och hoppa och åka ut till krägga för att åka cross :) Kul va det förutom när Rickard skulle upp på bakhjulet med mig bak på !

Ikväll blir det middag hos Rickards mamma igen min mamma ska dit också med min lillasyster som e jämn gamal med Rickards lillebror :)
Sen till min chef o lira poker o tatuera :) mys mys !

Puss påer !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback