Förnekelse

Robert det e dags att sluta skämta nu lixom kan inte fatta att detta som inte får inträffa har gjort det.
Du som spred sån glädje, du som alltid fick mig att skratta, du som lärde mig köra moppe vilket resulterade med att jag åkte rakt in i betong väggen med din moppe, Oj va glad du va :P hah
Och våran cute face, du brukade alltid säga det spelar ingen roll hur ful min du gör du är så söt ändå !
Kommer aldrig aldrig aldrig glöma dig Robert Wessman ALDRIG.
Vill inte låta egoistisk lixom men jag är iaf glad att jag fått chansen att lära känna dig och det betyder verkligen så mycket !
Folk frågar vad livsgjädje är, du va det!
Jag sörjer med din familj o alla nära och går inte en sekund utan att jag tänker på dig!
Rock heaven all over nu Robert och jag väntar fortfarande på samtalet då du ringer och säger att allt e på låtsas och att du aldrig kommer försvinna!
Du finns i mina tankar Robert och kommer alltid ALLTID att minnas dig.
Fäller tårar nu inte bara utav sorg utan också utav glädje att just jag fått äran att lära känna dig du underbara människa!

Vila i frid nu Robert. Miss u allready <3

image17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback