Helgen !

I fredags vakna jag o frugan runt 12 och käka frulle, fast va nog ganska mätta från kvällen innan.
Natta fick med sig 2 grillade kycklingar o revbensspjäll från jobbet som vi smäckte i oss med vitlöksbröd.
Sen drog vi oss till jakan hon skulle köpa en present till steffa.
Sen va jag på arbetsintervjuv och det gick toppen ^^.

Till kvällen bestämde vi oss för att kröka till hemma hos mig det va sjukt trevligt.
Kvällens folk bestod av Jag, Sebbe, Danne, Tilly, Ejdan,Johanna, Charlie, Fredde, Jonas,X,Sussi,Natta,Jakey.
Vi spelade kort o snacka.
Sen försvann folk sussi däcka och vågar man det ? Nej det slutade med att jake ollade stackars däckade sussi haha.
Sen drog vi på efterfest hos Linda vilket va mindre kul så det blev hem gång.

Lördagen va lugn :) Va hemma hela dagen sen åkte jag hem till Amina o Dogge i stan o vi kollade på film och åt pasta med pesto och kyckling. Super gott. Fick äntligen se alla bulgis bilderna haha för roliga :P
Ser verkligen fram emot helgen på skärgården med alla från bulgis ! ska bli super kul :)

 


Idag blir det lugnt. Imorgon börjar praktiken ska bli jätte kul :)
Sen ska jag jobba :/ Men men det blir pengar till sommaren och lägenheten!

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback