Kuuuul Dag :D

Skola först då mindre kul kanske men vi pratade om valen o jag har nog bestämt mig :)
Det blir konstnärlig hår design, Inför gäsellen sen engelska B .
Sen åkte jag hem o firade låtsas farsan det va ju mys men god mat och tårta hihi.

Sen vara bah att dra sig till Årsta med Heaven Matissa Jessica Tamara Angie Denise o Alex för att kolla på fryshusets avslutnings dans o vi va ju där för att heja på fru fahlgreen :D Det va verkligen skit kul o alla va super duktiga :)

Sen åkte jag vidare på nästa evangemang i fryshuset skulle kolla på breakaway som va med o tävlade i Emergenza och dom gick vidare skit kul :D:D
Hela gänget va med Natta Suz Danne Charlie Liza Ejdan o Lizas kompis så det va super kul att träffa alla dom oxå :)

Nu äre väll bah till att bröla i säng skola imon u know :/

XoXo

Breakaway !


image6



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback