Pinsamt värre!

Som dom flesta nog läst om min pojkvän, var en väldigt lustig grej.
Kommentarerna kom från Umeå och Malmö :S
Hur faen går det ihop ? aja ganska kul hur tråkigt människor har här i världen.
Whatever..

Lite kort om helgen fredags jobbade jag sen blev det utgång med mamma plus hennes vänner. Först var vi på Golden cave och sjöng kareoke haha skit kul. Men roligast va ju mamma o bengan. Sen drog vi oss vidare till T eftersom vi alla va danssugna. :)
Bilder kommer senare ^^

Lördags var jag endast hemma med Rickard det va väldigt mysigt.
När vi vaknade drog vi till Ikea eftersom jag bara dör för ikea men hittade konstigt nog inget :/ Så vi drog oss vidare mot outlet ..
Jag kom hem med en body butter som lukta vattenmelon iaf o rickard nån skit grej till hans motorcykel o bil.

Idag va jag på kurs i loréal studion va väl ganska intressant pratade om permanent i X antal timmar :) Men man lärde sig nått iaf :) Efter det gick vi och åt i kungshallen.
Sen vare bara hem snabbt sen åka och jobba men jag och Nina har som vanligt kul på jobbet ;)

Nu ska jag vara snäll och göra mackor åt en hungrig Rickard !

XoXo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback