Praktik :D

Äntligen har praktiken börjat :) Jag är på en salong i jakobsberg som heter Avanti, dom e sjukt snälla där och låter mig göra en massa :)

Onsdags va det skiva på Viper Rytmus skiva det va film tema dessutom, så med hjälp av Giana i salongen va jag sandy i Grease.
Men det blev tidig hem gång för mig o Vickan orkade inte med nattbuss och rickard låg ju hemma hos mig och sov :)

Sen har det för det mesta bara vart jobb och igår va det drag hos jeppe men slutade med att jag och Ejdan smet upp till terassen för att möta sötnötterna Tully och Camilla ! Kul vare ^^ Ni e så söta tjejer!!

Ikväll blir det nog fest i bro med the old crew ska bli kul o festa med alla igen :) Får dessutom träffa min amina hihi.

Nu blir det godis och andra avenyn (älskar den serien hah) sen ska ju duktiga Isabell ut o springa hah :D

image14

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback