Reunion

Förkrök hos Elin sen blev det lokal fest i gula längan eftersom Rakan och Akkawi fyllde år !
Det va sjukt kul att festa med alla bro barn igen dock tidig hemgång.

Mötte upp Rickard och Matte på kungsängens station.
Vi följde med matte för han va hungrig sen blev det av hem till mig för att "sova". ( Matte snarka + att dom vakna tidigt)
Åter igen drömde jag om min lilla uggla ganska sjukt andra natten i rad :S

Solen sken när vi vaknade så vi satt oss på ballen o drack cola efter frukosten det va trevligt.
Sen fick dom någon kul fix idé om att vi skulle låna mickssons tatuerings maskin o Rickard skulle gadda matte på benet och så blev det hah.
Men det vart jävligt snyggt bra för första gången :)
Han skrev FTW på vaden.

image16


Imorgon lär jag nog va hemma från praktiken ut o springa sen sola om vädret tillåter :)

Puss på er !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback