Helgen :D

I fredags va jag på bio med Rickard vi såg gone baby gone vilket slutade med en Isabell i tårar hah :P
Den va faktiskt grymt bra!
Sen åkte vi till bålsta och gick en promenad hah sen gick vi hem och sov :)

Lördags var det födelsedagsfirande frugan min fyllde år åkte ner till henne vid halv 5 o hjälpte till med maten sen kom resten. det va faktiskt väldigt trevligt :)
Sen kom Ceder, Charlie, Tom , Danne & Ejdan ocg röjde som vanligt så dom fick hålla sig på övervåningen.
Sen tog vi 9 bussen upp till centrum för att åka på poolparty i bålsta simhall vilket va as kul !
Jag tror jag ifs mest kastade boll med Tom haha men det va kul det med :)
Hoppas min lilla älskling fick en bra födelsedag för det e hon värd ! <3



Igår var jag inne i stan med Björn Krille Dani Vicky Sebbe Mika Johanna Essner Degen Toffe. Vi va först på viper room och förkrökade lite sen drog vi efter ett tags virrande inne i stan med sebbe kom fram till the vibe där resten va :) Det va jätte trevligt förutom att ena födelsedags barnet han på B blev utslängd haha ..
Men hoppas Krille o Björn hade en bra födelsedag ändå :) <3

Ikväll blir det nog en lugn kväll med Rickard! <3


Peace !


Tack älskling, ja hade en super trevlig födelsedag :D

2008-02-29 // 00:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback