Helgen som gått.

Fredags va jag hemma från skolan vilket inte va bra måste bli skärpning där asså.
Degade exaaakt heeela dagen :P på kvällen kom natts hit vi skulle kirra lite grejer o sedan vidare hem till henne för att föra lite :) Det va jag Bellet Charlie hans söta tjej Elin Natta & Jag :) Det va jätte mys spela öl spelet och körde twister hihi.
Efter ett tag fick vi alla skjuts av Robban till brunna ALLTID eftersom jag e minst får jag ligga i bagage luckan :/ hmpf.. När vi kom fram till tony skulle typ alla dra så då drog vi till busshållplatsen och mötte ejdan dudler tom o jake och åkte återigen med Robban upp till centrum där det slutade med kebab och sedan hemgång :)

Lördags sov jag ganska länge vakna o gjorde mig i ordning för att sedan åka på middag hos Rickards mamma det va jätte trevligt och mycket god mat :) Sen hyrde vi mot min vilja nån extremt tråkig western film som Rickard sa säkert va skit bra ( absolut inte ) Efter filmen skjutsade han mig till stationen och jag begav mig mot Pergola för att möta Vicky o ta nån cider o prata, Det va trevligt :)
Tog sista tåget tillbaka till bålsta där Rickard och Matte plocka upp mig och vi åkte på en rundtyr runt Bålsta sen hem till Rickard och brottades haha vilket resulaterades i vinst till mig hihi (eller inte) :p

Söndags vare bara att hoppa upp tidigt för att åka till jobbet jobbar då på Café Boulevard i sumpan om någon vill veta :P Tråkigt att jobba med kul att träffa jobba kompisarna :) Jobbade från 9.30-17.30 så ganska lång dag. självklart missade jag tåget men fick skjuts av the boss till jakans station. Drog direkt hem till far för att träffa honom och äta middag, det va mys :) Sen kom älsklingen och vi mös mest hela kvällen :) <3


Puss påer ! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback