Curling .bla

Jag har kommit fram till att jag äger på guitarr hero och det vet iaf natta charlie danne johanna och ejdan haha :P
Vi satt hela lördags kvällen o lira o käka makaroner o vitlöks baugetter haha charmigt ^^
Söndag var det work time faktiskt ganska rolig dag på jobbet :)

I måndags fick vi börja med herrform vilket är ganska lättt så det gick super bra ! :)

I tisdags på idrotten skulle vi då köra curling ni kan ju tänka er hur det såg ut när 20 frisör tjejer är ute på hal is hahah men kul va det även fast man låg på alla fyra under hela lektionen haha ^^

Idag ska jag med Vicky när hon ska tatuera sig, får se om man själv kör en till för man lär ju bli grymt sugen :)
Ska försöka träffa Natta oxå min lilla älskling!
Sen Rickard ska nog komma ikväll :)

XoXo


» Elin

Hej Issa! :) Kul att höra att frisör går bra, skolan är jättebra, eller vad tycker du? Mår du bra annars? Puss&Kram Elin

2008-03-17 // 17:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback