Dåligt uppdaterat!

Inte för att jag har världens intressantaste liv men men..  :P
Vi sammanfattar väl helt enkelt veckan som gått ^^

Fredags va jag då med frugan vi begav oss senare på kvällen till Alexandra i Viksjö vilket va trevligt men slutade med hem gång ganska tidigt. Hem gången va däremot roligare haha Jake Charlie Ejdan Natta Dudde o jag ja man behöver nog inte säga så mkt mer vi va ganska rastlösa eftersom vi vänta på taxi fanet i ah hmm typ en timma hah men vi hade ganska kul ändå hah :P
När taxin äntligen kom åkte vi till passagen o käka kebab sen va det bara hem o sova :)

Lördags jobbade jag sen åkte jag hem o gjorde mig i ordning sen kom Rickard och hämta mig och vi åkte till Nockeby o käka världens största pizzor. Så vi antog ett vad den som inte käka upp hela pizzan fick bla massera när o var personen ville. Det va inte kul för både jag o Rickard hatar att förlora haha men han vann vilket är hemskt att erkänna :( Sen åkte vi mätta och belåtna till kista och kollade lite sen hem till min pappa o hälsa på sen vidare till Rickard för att sova :)

Jobbade söndagen :/
Men det va en lugn dag på jobbet så fick med mig massa goda semlor dom e faktiskt super goda vi har ju tom fått pris för sveriges godaste semloor :D Det ni ! hah Sen vare bara hem o göra sig i ordning sen till älsk !

Är så jävla trött av mig orkar inte med skola även fast jag tycker det jag gör e skit kul men jag är inte världens morgon männsika vilket dom flesta som försökt väcka mig vet haha..

Snart ska jag ätaa sen kommer Rickard ! Ska försöka plugga lite oxå hade jag tänkt prov imorgon på mode o trender genom tiderna. Låter lätt men icke !

XoXo!



kan inte du skriva vart du brukar gå ut och hur ofta och sånt? :D :D :D
Kramar Linnea

2008-03-07 // 13:02:18

TUng blogg;D

2008-03-11 // 22:35:15

hahah carlos :P

2008-03-12 // 15:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback