Ängel.

Saknar dig Robert..
Sitter och lyssnar på No air och kan inte sluta tänka på dig..
Alla våra minnen fyfan jag glömmer aldrig :)

Finaste begravningen fick du oxå så jävla vackert..
Jag vet inte ens vad jag ska skriva, jag känner mig helt tom lixom..
Det är något som fattas i min vardag och det är du!

Kan inte ens gråta längre Robert..
Nu är jag mest glad för att jag har fått lära känna dig. Samtidigt är jag riktigt förbannad för något sånt här ska inte häna mäniskor som dig !

Du kommer alltid att vara glädje för mig ALLTID.. Spelar ingen roll vart du befinner dig. För mig är det bara att tänka tillbaka och då ler jag. Vilket du alltid fick mig att göra.

Saknar dig vännen ! Vila i friden vackraste ängel ! <3


image20


Robert föralltid! en utav dom sannaste vännerna man haft var 4år sen bror

2012-05-11 // 20:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback