Helgen .

Jobbade fredag lördag mindre kul kanske men det lär ju bli skoj när lönen kommer :)
Båda dagarna slutade med after work beer med suz mycket trevligt jag va oxå förbi sebban som fyllde 21 och han va skit snygg i sina nya borat kallsonger som han fått av sussi :) haha

Igår vi jag Rickard och hans pappa ute och åkte motorcykel hela dagen det va skit trevligt.
Fast jag satt bakom Rickards pappa, tur det ;)
Vi åkte förbi Sigtuna och sedan till Enköping för att äta glass på Mc'Donalds ^^

Sen begav vi oss mot Nockeby för att äta pizza och dom där pizzorna är fan inte små asså så åter igen bestämde vi oss för att tävla om vem som åt mest men den här gången åt vi båda upp allt :D

Sen blev det grillning med Charlie Johanna Natta o Ejdan det va skit trevligt Charlie tog sig också årets första dopp :D

Idag har jag vart hemma o storstädat så nu är det skit fint i lägenheten :D *stolt*

Ska väl träffa Micke idag sen ska Rickard komma han bor ju här nu :D hihi

Pusss på er ! <33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback