Uttråkad!

Sitter här o tråkar Rickard ska precis tatuera micke han ska skriva Brunna på  benet den nörden hah ^^
Han tatuera min lillsyrra nyss också as nice blev det några stjärnor på magen :)

Och jag gjorde en också en här om dagen en ros typ med lite mer grejer på, på benet fick det bli :)
Halv 5 på natten va vi klara med den o upp o jobba vid 9 dagen efter, skit kul :P

Helgen har jag faktiskt inte gjort mkt alls jag har jobbat fredag o lördag ganska tråk men det blev pengar ;)
Imorgon ska jag till mitt nya jobb på pressbyrån i kungsängen ;D Skit kul. Får se hur jag pallar med 2 jobb bara men det ska nog gå bra :D

och juste en sak hihi är jätte stolt över min pappa på jobbet hah :P Han va så söt i tidningen i förr går :) hihi
Älskar dig pappsen vet att du kommer läsa min blogg imon



image18


Puss påer ! ^^ <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback