Fullbokad helg !

Fredags va det ju jobb och mys :)
Sen igår var jag äntligen ledig men det blev inte så lungt ändå gick upp tidigt för att åka hem till mig så jag kunde göra mig i ordning sen åkte vi ner till bolaget och handla lite för att sedan åka ut till Rickards mamma och Conny för att lapa lite sol med en cider i handen, inte helt fel :)7
Sen skjutsade Carro oss ut till Skokloster där det va överrasknings fest för Matte som fyllde 20 stackarn trodde att han skulle bli helt ensam på sin födelsedag men närt han kom satt vi där :)

Jätte mysigt va det med massa god grillad mat och tårta !
Runt 1 kom Åsa och plocka upp oss och vi åkte hem och sov för att sen gå upp tidigt för att åka till jobbet.

Så nu är jag här och väntar på att Söndagspartyt med Filip och Fredrik ska börja ska bli kul, tycker dom e as roliga !

Pusss påååer!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback