Jobb och mys pys :)

Lördagen va det så jävla nice väder så jag och Rickard åkte ner till bolaget och köpte massa gott. Sen kom Johan och hans tjej och va satt på uteplatsen och mös och drack väldigt trevligt !
Sen kom Matte också som stanna över natten.

Gick upp hyfsat tidigt för att öppna och jobbade till stängning men det gjorde inget för det va inge fint väder ändå :P
Kom hem och gjorde mig i ordning och drog ner till Alex med mamma och Giannina och åt en nice middag för att fira Giannina som fyllde år i lördags :)

Sen lite senare kom Jenny och Cecilia också.

Nu sitter jag hemma ska snart ut i solen och sola lite sen bege mig mot mamma :) Sen kommer Rickard och hämtar mig då vi ska till jakan :)

Puss påer !

(Bilder kommer sen)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback