Bara jobb och framtids tankar..

Igår va jag på arbets intervjuv hoppas hoppas jag får det. Fanns ifs bara en plats kvar men bara att hålla tummarna. Annars vet jag inte vad jag gör..

Nu står jag och Rickard plötsligt på tur ordning 3 i bostads kön så nu har vi nog snart en lägenhet. Känns skit kul men på ett sätt läskigt nu när jag inte vet hur det blir med jobb.
Vill ju inte leva på honom..

Aja får bara hoppas att allt löser sig.

Nu sitter jag på jobbet och läser skvaller blaskor. Slutar vid 12 då blir det fika med Emma :) Mys.

Va i stan igår och handlade med syrran fick med mig massa god spanska delikatesser köpte korv till Rickard. Han tjatar alltid på att stark mat aldrig är tillräckligt starkt men nu jävlar fick han :P
Så ikväll ska ja avnjuta en empanadas MUUUUMS :D:D

Bröllopet va förresten helt fantastiskt vilken jävla fest :D arabiska bröllop är fan roligast :) Min kusin va så vacker åååh va jag grät! Bilder finns på min facebook :)

Puss påååeer !




Jag och min vackra kusin :) <33 Älskar dig !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback