Härlig gårdag !

5 över 5 stod jag utanför ytterdörren och huttra av kyla fick vända in och hämta en halsduk what !? 9 grader i augusti ?
Snart har vi nog vinter året runt vänta bara. Du flyr jag till ett varmt land :)

Efter jobbet mötte jag upp Emma och Vicky vi satte oss på alex och tog en fika i ca sådär 5 timmar haha så ere när man har mycket att prata om. Maddo kom också förbi en sväng :)

Sen bestämde vi oss för att skiljas åt men mötas upp senare för en powerwalk, och så blev det en timmas powerwalk sen avnjöt vi en kopp te som belöning på min baksida :)

Nu ser jag att vi inte har någon frukost alls :/ kanske ringa mamma och lura ner henne till cafét med mig skulle va nice :)

Sen ikväll hoppas jag på thai mat med Rickard. En gång i månaden MINST åker vi till en speciell thai restaurang och äter. Super mysig restaurang och SUPER god mat :)

Puss påååååeeeer  :)  <33




» Tilly

vad sägs om nästa vecka? :D:D

2009-08-20 // 13:45:29
» Tilly

hör av dig i början på nästa vecka då gumman så tar vi en fika eller så :D:D

2009-08-20 // 15:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback