2009

År 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade hemifrån och köpte hund ! :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte ens vad jag lovade mig själv :p

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp !

4. Dog någon som stod dig nära? Neej tur det!

5. Vilka länder besökte du?
Inga ! :p hemma bäst! :)

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Varmare sommar!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
4/12-09

8. Vad var din största framgång 2009? Blev "vuxen" flyttade hemifrån.

9. Största misstaget? Man ska aldrig ångra det man gjort utan ångra det man inte gjorde.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld typ

11. Bästa köpet?
Mina fodrade stövlar

12. Vad spenderade du mest pengar på? Cigg i guess :$

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När vi fick lägenheten och Bob :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Pass

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lyckligare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Fokuserat mer på skolan

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat

18. Hur tillbringar du julen?
Med mina nära och kära

19. Blev du kär i år? Kärleken till Rickard växer mer och mer för varje år!

20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewifes & Våra bästa år!

21. Bästa boken du läste i år?
Twighligt böckerna

22. Största musikaliska upptäckten?
Många!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Minns inte :/

25. Något du önskade dig men inte fick? Säkert :P

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade och va på middag med min familj :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mindre stress!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Svart som vanligt :p

29. Vad fick dig att må bra? Min familj, vänner och Rickard!

30. Vem saknade du? Ingen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback