Juldagen !

Stefan kom och plockade upp oss på förmiddagen och vi följde med honom till expert där han skulle köpa en ny tv han fick tag i en och vi åkte vidare mot Donken där han bjöd oss på varsin milkshake :)

Väl hemma tog vi det lugnt sen började vi göra oss i ordning och drog upp till Stefan och Åsa där vi skulle fira jul.
Carro och Linda va också där :) Jätte trevligt vare !
Det va god mat, dryck trevligt sällskap och tv spel :)

Sen bestämde sig jag Carro & Linda för att dra till Rickards och efter en timma i kön där hade dom tydligen 20 så jag och Carro traskade hemåt iskalla och förbannade !

Vi gick hem till mig och satte oss i soffan och halv sov typ :P

Sen gick Carro och jag gosade ner mig rejält och tittade på Blood in Blood out, grym film :)

Pusss pååååååer !!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback