Julkaos!

Gav mig av till stan mötte upp Denise Kristina Vicky och Kristinas urgulliga dotter Elise på tåget!
Satt och sjöng för Elise som vägra sitta still :P

Vi mötte upp Emlan vid centralen och gick till ett mysigt fik och åt lunch, för mig blev det en super god cesar sallad yummie !
Men något som jag tyckte va ytterst konstigt va att i salladen va det potatis ? Aldrig ätit en Cesar sallad med potatis :P men men det gick !

Stan va heeeeeeelt galet så sjukt mycket folk men fick med mig allt jag skulle ha iaf :)

Vicky och Kristina skulle fortsätta handla men jag va smått grinig av allt folk och all stress så jag och Denise åkte hem!

Kom hem och stressade som sören med min tryffel sjukt jävla goda blev dom!
Snodde receptet av Emmelist.blogg.se !

Sen kom Carro och Glenn över för bingolotto och annat mys ! Ytterst trevligt !
Nu ligger Rickard och bob här bredvíd och sover i vanlig ordning.
Så nu är det läggdags och imorgon JULAFTON!! :D
Yeeeey!

Pusss påååååer och GOOOD JUUUUL !!!! :D <3




(Bild lånad av Emmelist.blogg.se)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback