Låååååång Fredag..

När Rickard kom hem på lunchen sprang jag till tandläkaren och det va lika fint som vanligt inga hål :)
Rickard kom hem efter jobbet med en present till mig, fick den nya replay parfymen och den luktar grymt ! :)

Sen drog han iväg på julbord med jobbet och jag satt i min ensamnhet med en sovande hund :/
Vid 12 tiden kom han hem D-rak däckade på soffan och va omöjlig att rubba :P
Men fick han i säng efter många om och men..

Snäll som han är gav han mig sovmorgon idag så gick upp vid 11 och då kom Kattis och Rasmus förbi och busa med Bob han fick en leksak och godis av dom också :)

Ikväll ska vi först äta middag hos pappa sen ska vi ut till krägga och fira Denise :)
Bob får vara med Kattis och Conny :) Skönt

Pusss pååååer !! <33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback