Massa fläng !

Vi va på öppte hus på villa vovve med Bob och det kändes grymt bra !
Och han verkade också trivas! Alla va så trevliga och gulliga!¨
Dom sa att han kommer bli favoriten ! :D Det e min kille de !

Sen åkte vi till skomakaren och hämtade mina nya shoes som e redo to hit the town nu! :D
Sen sprang Rickard in på bolis för nyårs bubbel :)

Sen åkte vi hem där vi möttes av Rasmus Fredrik och Kattis.
Sen kom Rickard tatueringkund, tatueringen blev skit snygg!

Nästa anhalt va Kista så Denise och hennes syrra + familj plockade upp mig och dom skjutsade oss till kista!
Fick med mig en tunika och en svart snygg klänning och båda gicvk på 200 så nöjd va jag :D

Men sjukt va folk det va !!!

Nu har vi spelat bingolotto och myst snart dags att lägga sig på kudden och dregla! Sounds like a plan!


Pussss pååååååer !! :) <333



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback