Uttråkad!

Igår köpte rickard ett Xbox och det va nog det värsta jag gått med på.
Har suttit och glott när han spelar bil spel sen vi vakna i morse (10) Har grym ångest.
Får inte spela heller fö jag är tydligen för dålig :p

Som tur va vart vi ju barnvakt i morse åt Rasmus och Fredrik så det fanns lite att göra ett tag iaf :)
Det blev pizza, glass och en tur till centrum :)

Bob har varit ytterst snäll jätte skönt han har gått upp hela´2 kilo på en vecka!? helt sinnes, så nu väger han hela 4 kilo det går fort!

Ikväll kommer nog Matte och Denise förbi dom kom hem från spanien igår! Kul att komma hem till Sveriges depp väder eller inte..

Nej nu ska jag rycka ifrån han bil spelet orkar inte mer blir åksjuk..

Pussspååååer!! <33




Mitt lilla hjärtegull! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback