Bööörthdaaay :D

Ja idag blev man då 19 år härligt det :D
Min dag började då redan 5 då det va dags att jobba ett härligt jobb pass till 3 men det va kul :P

Sen hämta gullgrisen på dagis och därefter det möttes vi av ett snöbollskrig av Rickard men det va ju kul det med förutom att snöbollen som egentligen skulle träffat mig träffa min 2åriga lillsyrra i fejjan haha :P

Hem och möta family på lite presenter :) Fick presentkort på Gina o Lindex sen blev det massa cash money och über sköna strumpor haha :)

Drog oss vidare till GC för att käka en mysig middag väldigt trevligt och en super god drink fick man :D

Imorgon blir det tjejmys hos mig ska bli väldigt trevligt !

Tack alla för alla härliga gratulationer :D Nu blir det bums i säng i väntan på ytterligare ett härligt morgonpass :P

Puss påer !!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback