Sjukling

Har vart sjuk sen i tisdags nu inte alls kul :P
Men va i skolan igår eftersom det är tävlingar nu. Igår tävlade vi dam man får en skrot docka som ser fan ut i huvet och den ska vi göra om på en timme.
Det gick faktiskt bra tycker jag !

Idag blir det fika med Karin och Sussi kaaanske Becca men efter det lär det nog bli jakan med Becca som oxå e sjuk :p

Helgen har varit super mysig har inte gjort något särskilt eftersom man e sjuk men i fredags blev det mys med Rickard överraskade honom med en middag och sen blev det bio mys filmen va piss men det e skit samma ;p

Lördags blev det mys med tejerna Jag Natta, Emlan, Vicky, Kristina och Denise super mysigt satt hos Vicky dom drack och jag drack cola :P
När dom skulle vidare blev det donken för mig sen sängen :)



Mitt tävlings bidrag.




Pussspåerr <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback