Back to school!

Faktiskt skönt med skola igen komma tillbaka till lite rutiner :)
Igår fick vi se filmen från modevisningen lite dåligt filmat men annars va den bra!

Man kan säga att vi typ fått 2 jobb efter den väldigt spännande :)

Idag är jag hemma känner mig lite hänging så har legat framför soffan sen jag vakna men det e nice. Snart kommer Rickard från skolan med mat sen får han ta hand om mig :P

Lägger väl kanske till ett inlägg senare om min intressanta slö dag !






Lite bilder från modevisningen.



 

           


 

  



 



» tilly

gumman jag saknar dig också! självklart kan vi fika nästa vecka :) säg bara en dag så bestämmer vi nått. <3

2009-01-15 // 21:36:48

Älskar dej mest

2009-01-17 // 18:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback