Nyttig

Igår blev det Vällingby med Rickard och Sussi det va mysigt faktiskt första gången jag va där :P men det va fint.

Rickard släppte av oss i kungsängen gick förbi jobbet o hälsa lite sen gick vi till Sussi och gjorde våra super fina armband o käka nudlar. Kollade även på föräldrarfällan medans jag klippte henne :) Fint blev det :)

Sen kom Rickard och vi gick hem till pappa för att äta middag med han och Åsa jätte god mat och slutade med goda drinkar och massa spel :) Det va trevligt.

Vaknade idag och Sussi kom över gick på en lååååång promenad till kallhäll och tillbaka så nu är jag äntligen hemma och ser fram emot min långa dusch :P

Sen blire till mamma och ligga på spikmattan och förhoppningsvis blir det bättre i ryggen av det !
Sen kommer Rickard då blire nog film hihi :)


Pusspåer !! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback