dålig uppdatering. Summering :)

Kålmorden i lördags va helt sjukt kul fan va mysigt vi hade och toppen väder!
Jag kände mig på riktigt som ett barn igen. Det häftigaste av allt va helt klart delfin showen!
Kom hem och vi somna typ direkt helt sluuuuut va vi !

Söndags blev det tårt bakning på morgonen eftersom Rickards mamma fyllde år god va den :) *stolt*
Av oss fick hon 75 minuters helkropps massage med hot lava stones det förtjänar hon!

Igår va det jobb tidigt så efter jag slutat färgade jag håret sen va vi en snabbis på ikea sen låg vi i sängen resten av dagen :P haha va helt slut.

Nu ska jag snart gå av mitt jobb pass och äntligen gå hem. Hoppas min älskling gjort lunch men tvivlar på det :P
Vi ska iaf hitta på något kul idag kanske middag i stan och nån öl? Vore nice börjar 2 imorgon så det är lugnt :)

Bilder från hela helgen laddar jag upp när jag är hemma!

Pussss pååååååeeer !! <333



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback