Lördagen va supertrevlig!

Jag och Carro laddade upp hos mig för fullt det va chips,nachos, guacamole, jordgubbar, vindruvar, vin och en god somrig drink :) Smarrigt !
Sen vart vi lite små sugna på utgång så gick till sportbaren och tog oss en cider trevligt vare !
Sen mötte vi upp Rickard och gick hem och somna.
Vaknade vid halv 2 och fatta ingenting inte sovit så länge på ja hur länge som helst och pigg va man ju inte.
Frukosten va nice med baugetter skagenröra och avokado röra till det te och juice. Gotte !

Sen blev det soffan större delen av dagen va och åt middag hos min mor och blåbärspaj till efterrätt, smarrigt!
Nu är jag på jobbet lagom trött sådär va uppe vid 5. Men inte så långt kvar, Då blire hem och tvätta och en powernap förhoppningsvis. Sen blir det 7års kalas ute i krägga då gulle Fredrik blir en stor kille. Ska bli kul snacka om han sett fram emot detta :P

Uppdaterar senare med bilder.

Sjukt lugnt på jobbet kan nog inte vart med än 10 kunder sen 6 imorse, tråk tråk. Alla tidningar är lästa så det finns inte ett shit att göra. Ska väl läsa min bok och invänta min chef.

Pusss påååååer !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback