Sol och Cheesecake !

Igår satt jag och sandra ute på  min baksida och drack en öl och lite cider och bara snacka mysigt vare :)
Ringde och väckte henne vid nio och tog cyklen och mötte upp henne sen mötte vi sussi och hellan och hennes syrra med kompis sen kom även emma. 
Vi drog oss ner mot lillsjön och spendera dagen däri solen så lite färg har man fått :)

Sen vart vi rastlösa så jag sussi och sandra gick först förbi kyrkogården och hälsa på robban sen drog vi upp till mig och avnjöt en cheesecake som jag baka igår och den gick hem faaan va god den va!  :)

Sen gick jag och Rickard för att äta middag hos mor min, gotte.
Nu blire cheesecake och te under filten för jag råkar ha jordens pannknack :(

Imorgon blire nog Gröna udden med sandra och sussi sen blire jobb vid 2 så lite hinner man ju steka :)

Pussss påååååer !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback