Sol terapi ! :)

Igår va då en väldigt intressant dag satt på cykeln kvart över 5 inte så där jätte kul och endast 3 grader va det ute höll på att frysa ihjäl.
Sen jobba jag till halv 2 sen hämtade jag min älskade lillasyster på dagis hon e gullig hon och tack och lov att jag hade klubbor med mig annars hade vi aldrig kommit hem !

Sen tog jag en cigg eller två med Kristina, trevligt trevligt :)

Sen åkte jag till Bålsta och åt smörgåstårta min kära svärfar blev då 50 år :D så på lördag blir det party party !

Nu har jag precis varit ute på en lång powerwalk väldigt skönt men är helt slut efter det och en jäkla massa situps och vikter.

Nu blire plugg ute i solen sen är det jobb. kanske poker hos chefen ikväll ? Vem vet !

Pussss påååååer !!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback