Sova uuuut ! :)

Första gången på länge jag sovit såhär länge men nu känner jag mig riktigt utvilad så nu blir det en lång promenad till kallhäll och tillbaka.
Rickard ska nu åka och jobba så får möta upp honom i bålsta efter jag gått och solat.

utställningen igår var väldigt intressant och hemsk den öppnade verkligen ögonen för vad som egentligen händer i Sverige och det är hemskt har alltid trott att det händer så långt borta inte i Sverige liksom.
På en vägg hade dom massa kort på lägenheter runt om i Stockholm och det va många som kännde igen sig, det va inge annat än bodeller där unga tjejer bodde som blivit lurade hit i hopp om ett bättre liv.
Riktigt hemskt att se.

Sen gjorde jag inte så mycket mer under den dagen gick ut och käka med mamma och emi det va gotte.
Sen plockade Rickard upp mig och vi åkte hem och sov :)

Pussss pååååer !



Det här är en bild från utställningen tittar ni noga ser ni att det är människor som smugglas (i höger hörn).
Detta är en riktig röntgen bild från någon tull någonstans..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback