Uppe med tuppen

I morse va jag uppe med tuppen och fixa med tvätten väldigt duktigt av mig :) Sen drack jag en shake och åt ett ägg medans jag titta på vakna med the voice tycker det är så jävla kul :P

Skolan va grymt tråkig kommer dit och då är det brandalarm så får stå ute och frysa innan man får gå in igen.

Sista lektionen bestod av färg teori i ca 3 timmar inte så jävla kul asså men lärorikt dock !

Sen åkte jag hem och klippte min chef blev väldigt fint :)

Sen mötte jag Sussi och Therese skulle hem till Sussi och äntligen få se hennes nya lägenhet och den va verkligen grymt fin :D Så duktiga såå

Nu sitter jag hemma och ugglar vill ut och gå men inte själv. Rickard e ju sjukt tråkig fattar inte vad som e så roligt med färjan 2 liksom men men :P

Pusss pååååeerr ! <33





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback