-

Klockan ringde imorse klockan 5 känndes som jag precis somnat fett jobbigt, låg iaf och drog mig på tok för länge så fick stressa! Men men hade en lugn dag på jobbet förutom en äcklig gubbe som kom in och bläddrade i snusk tidningar och väl framme i kassan frågade han om jag hade pojkvän ja svara jag och då frågade han mig om jag brukade strippa för honom blev helt jävla paff fick inte ut ett ord efter ett tag sa jag det att det är mitt privatliv och det har han inte alls med att göra,då bad han om ursäkt och gick. Det värsta av alt va hans vigselring på fingret!
Äckliga jävlar det finns asså!
Efter jobbet hängde jag med mamma lite sen åkte jag till Bålsta för att köpa present til min lillebror Simon som fyller år imorgon :) Sen mötte jag upp Carro och vi gick till Rickards jobb och tittade på tapeter sen in på kometen och köpte stenar att ha i mina lyktor fint som fan blev det :) Blir ett kort på det och mitt nya hjärta i fönstret !
Nu kommer snart Carro och vi ska svulla som vanligt till DH ! :)

Pusss pååååer ! <3













» carro

Thanks for tonight babe!



Btw, I think your'e blogg is aweesome! See yaa tomorrow my biaaatch ;) (pratar med sträv tunga)

2009-11-04 // 00:31:25

Så fint har du det syster! loveu

2009-11-04 // 00:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback