Shopping och Födelsedagsfirande!

Åkte till Rusta och ikea med Carro (haggan) Skit kul hade vi fick massage på rusta satt i massage stolarna ett bra tag och fok skratta åt oss? :P
Sen åkte vi vidare till Ikea och det va snabbaste vändan jag någonsin gjort  på ikea men fick med mig ljus och en kruka :) Sen blev det vurre och pizza slice :) Mums !
Sen säppte hon av mig i kungsängen och jag mötte mamma och hjälpte henne att handla sen lagade vi mat massor med mat till en hel skol klass typ med gott vare ! :)

Sen kom Rickard Petri och pappa och vi åt mat och tårta ! Sen öppnade han presenter han fick en mobil av pappa en parfym och ett silverarmband av Rickard sen av mig och sandra fick han en Fred Perry tröja och ett par Björn borg kallingar ! Glad blev han!

Sen åkte jag och Rickard förbi Vicky och hälsade på henne och Nelly :) nelly blev helt ledsen när vi gick gulleee..
Sen blev det hem gång till Johan Falk! Niiiiceeee!! :)

Nu sitter jag och tittar på Ellen degeneres ska snart städa lite :/

Pusss påååååerr !! <33



   

  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback