Crazy day!

Dagen började med en utskällning av Rickard han trodde att jag hade försovit mig men det hade jag inte hade sovmorgon idag :)
På svenskan jobbade jag på som tusan !
Sen vare dags för lunch och vi gick till food court och där fick jag en allergi chock även fast jag frågade två gånger om det va nötter i m aten och dom sa nej. Jag gick tillbaka med en igen täppt hals och sa att det måste varit nötter i maten då säger idioten oj det va visst jordnötter i oljan. Så jag fick springa till skolan för självklart hade jag inga tabletter med mig men fick en där så det blev bättre.
Tur att jag bara hann ta en halv tugga annars hade jag tvär dött!

Sen hade vi frisör jag gjorde en romantisk uppsättning och fick VG niiiceee :)
Nu håller jag på och gör potatismos till det blir det fiskpinnar :P

Pusss pååååer !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback