Dåligt uppdaterat :/

Idag har jag jobbat från 9 till 5 så har haft fullt upp, men trevligt vare ! Sandra och Tina va där sen kom även Stefan och Rickard på fika :)
Sen åkte jag hem och vi lagade mat :) Chicken bits och pommes :P haha Men gott vare !

Sen åkte vi upp till Stefan och Åsa där även Maria va, mycket trevligt blev några glas Rosé :)

Nu sitter vi vid tv'n och imorgon blire jobb igen fast öppnar inte förrens 11 så det blir sovmorgon :) Härligt!

Känner att jag börjar bli sjuk :/ Har ont i halsen, hoppas inte det för måste sköta skolan så jag får ledigt innan jul så jag kan vara hemma med valpen :)

Nej nu blire mys i soffan sen slagget !

Pusss påååååer !! <33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback