Helgens bravader!

Lördagen vare jobb för hela slanten.
Slutade vid 5 så åkte hem och gick och handlade med Jocke och Rickard det blev tacos til middag :)
Sen började vi dricka lite och Carro kom runt 11 begav vi oss mot Rickards med Carro i bagage luckan haha :)
Väl på Rickards vare ganska lite folk men det ändrades fort och det va en he de med folk :) Kul va det!
Vi dansade en hel del jag och Carro!

Vid 2 började vi gå hemmåt det tog ett tag men hem kom vi och alla slockna på en gång.
Sen väckte Jocke oss men efter han gått somnade vi om igen :P

Söndagen va en riktig lat dag kom inte iväg till ikea förrens runt 3 men det va skönt :) På ikea blev det en matta till vardagsrummet och lite annat smått :) Sen blev det middag på donken sen hem och lägga sig på soffan och bara tare lugnt !

Nu ska jag snart göra mig i ordning ska iväg till mamma sen ska jag nog till jakan med Vicky!


Pusss påååååer !!

   

   

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback