Helllooo världen !

Idag har jag jobbat lugnt som fan vare :/ Men som tur va var min mamma och lillasyster där och gjorde mig sällskap :) Fick en parfym av mamma och den luktar super gott ! Jlo sunkissed yummie! Min mamma är bäst ! Älskar dig mamma, mest !

Efter jobbet sprang jag hem till mamma med bullar :) Sen åkte jag hem och vi lagade mat!

Nu har vi precis tagit en lååång varm dusch och vi ska väl hoppa i säng, skola imorgon ju :)
Imorgon ska jag komma upp!!! Det är ett måste!
Inge jobb imorgon iaf, slutar ju så jädrans sent grymt lång dag imorgon från 8.30 till 16.15 :/ Och endast frisör lektioner. Men men .. Nästa vecka äre ju looooov :) Vilket för mig betyder mer jobb :p

Nej nu ska jag sova så jag kommer upp :)

Pusss pååååer och natti! <33 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback