Jobb och middag :)

Började vid 12 idag försov mig vakna 11 och slängde in mig i duschen sen vare bara att bege sig till tåget, men kom i tidf iaf :)
Det va ganska mycket folk i dag så det gick hyffsat fort iaf :)
Efter jobbet gick jag hem till min stackars mamma som inte mådde så toppen tog med mig bullar men dom kunde hon inte äta :P Men emelie gillade dom :)

Sen gick jag ner till centrum och mötte Rickard och pappa, pappa bjöd på middag på Alexandra gotte ! Det blev Filé Oscar för oss alla men riktigt gott vare !

Efter middagen gick vi hem till pappa och tittade på Idol sen åkte vi hem gick förbi Carro också och hälsade på :)
Nu äre Fight Club på tv grym film!
Imorgon ska jag upp tidigt kör hel dag imorgon :/ Hoppas det blir mycket att göra så tiden går fort :)

Sen på kvällen blire Rickards PARTY PARTY :D

Pusss pååååer och godnatt !!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback