Karma

Lördagen va mysig efter grillníngen gick jag ner till sportbaren men Steffa och hennes kille sen drog vi till henne och drack goda drinkar som hennes mamma gjorde till oss.
Vi drog förbi hagnässkolan men det va inte så himla kul så efter en kvart gick jag till bussen som inte gick :/
Men men det blev en promenad från brunna till station på 25 min det är fan starkt :)
Hann med sista tåget iaf och kom hem..
Carro tack för allt du är guldvärd!

Idag har jag inte gjort så mycket vart trött typ men vi kom precis hem från en middag ute i krägga hos Rickards mamma och Conny. Skit smarrigt bläckfisk och pasta LOVE IT!

Nu tittar jag på ensam mamma söker och vid 9 ere Wallander :)

Pusss påer !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback