Sovmorgon :D

Rickard kom på lunchen och väckte mig fyfan va skönt det va att sova ut skit länge sen jag sov till 11 so sweet !
Har suttit framför tv'n och datorn sen dess :P
Nu ska jag snart hoppa in i duschen sen en fika men Carroo Barro nice :)

Igår kom Matte och Denise förbi Rickard tatuerade matte medans jag och Denise tog en timmes promenad och kom lagom hem till efterlyst :)

Efter det vare ju den nya serien Southland fyfan va bra den va! Längtar för fullt till nästa avsnitt :) Oc Ryan är ju med i den och det kändes nästan lite som om man tittade på OC han va tyst och ilsken i Southland också :P

Nej nu ska jag göra mig i ordning :)

Förresten ikväll äre inlåst vid 9 på 4an dont miss it !

Pusss påååer!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback