Trött

Kom iväg till skolan idag iaf trött som ett as men där va jag :) Bra där Isabell!
Efter skolan drog jag iväg till jobbet det gick bra  va en lugn dag :)
Stänger ju vid 6 och tåget går 9 över så stressa och sprang som en tok ! men hinner gör jag :)

Kom hem och maten va nästan klar det blev Tikka masala, sweeet :) Sen bev jag så glad nog med att han lagat mat så hade han städat hela lägenheten :) Va gullig han är !

Efter maten gick vi och handla massa nödigheter sen blev det mammas pojkar sen inåst :)
Nu ska vi nog gå och lägga oss Rickard har ju som vanligt somnat på soffan så det e väll dags !
Jag ska iaf inte sova, jag ska läsa ut min bok 14 år till salu hemsk hemsk bok men ack så bra ! Har läst 3/4 delar av boken idag bara så ikväll är den utläst :P

Sen längtar jag efter att få försvinna in i Twighlight böckerna :) Yeeeey. Finns inge bättre än att sitta inne och burra ner sig med en bra bok :)

Sen imorgon ska jag tvätta sen jobba :)


Pusss påååååer !! <33




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback