Blåbärspaj !

Jobbade morgon igår va helt död. Slutade vid 11 gick hem till mamma sen drog vi och sola. Vilket jävla super solarium dom fått på oas skit bra vare. Fast dyrt men nästan värt det. Det kostade 70 kr för 14 min men man fick skit mycket färg :)

Sen gick vi och handlade. Fick 2 jätte fina handgjorda ljusstakar av mamma som man har sån där olja över fyfan va gott det luktar :)

Sen begav jag mig hemåt.
Och efter maten bakade jag en blåbärs paj skit go va den så Rickards pappa kom hit på fika. Sen kom Carro och Patrik förbi också!

Sen hoppade vi i säng sen vaknar jag halv 1 av telefonen det va pappa som hade varit på konferens i Aronsborg och hade missat  att tågen inte går efter 12 för att dom håller på med banarbete, så han fick sova här :)

Nu har jag precis ätit frukost havregrynsgröt med blåbär, och ska snart iväg till skolan. Sen som vanligt :/

Nej nu måste jag göra mig i ordning.

Pusss pååååer!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback